.

Har inte hunnit och orkat blogga på sommarlovet typ xD,, men ska försöka att blogga mer från och med NU ,, haha vi får se hur det går ^^
I fredags och lördags så har jag vari på stadsfestivalen me Ida <3 Men vi åkte bah typ 2 karuseller för att jag ska ju ändå till grönalund och liseberg i sommar :D..
Och idag så fick jag nya jeans tights av mammA :D

Och på onsdag så åker jag till sthlm <3 eller vi åker natt tåg så vi kommer dit på torsdag ^^
Vi ska typ vara där i några dagar sen ska vi typ åka tåg till Örebro och sen till Linköping ..
Haha har såna <3                    Fick dom av bästaste Ida <3
Hahaha  ( vi va inte seriösa) xD
                    Josse                                     Jag

Dålig bild,,
LISEBERG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0